CUPRA avas esmakordselt omapärase virtuaalreaalsuses tegutseva e-garaaži

Foto:CUPRA.

Toetamaks oma uute mudelite debüüti, presenteeris CUPRA hiljuti väga omapärast digitaliseerumise strateegiat, mille käigus loodi virtuaalplatvorm CUPRA e-Garage.

Kasutajad saavad platvormile siseneda, luua enda avatarid ning suhelda teiste kasutajatega läbi kirjutamise või häälsõnumite. Digitaalmaailm loob ruumid, mille “ehitamisel” võeti šnitti Mallorca saarest ning seal asuvast Formentori neemest, mille kaudu ka CUPRA värskeim mudel nime sai.

Kõik huvilised saavad CUPRA mudeleid lähemalt uurida, tutvuda elustiili-ning brändisisuga. Platvormile on integreeritud ka auditoorium, kus esitlusi läbi viia saab.

CUPRA digistrateegia ei piirdu ainult seal. Äsja uues virtuaalruumis peetud pressikonverentsil rääkisid ettevõtte esindajad, et säärane lahendus ilmestab hästi sportautode tootja suhtumist kliendisuhtluse kaasajastamisesse ning brändi imago kasvatamisesse.

Lähitulevikus kuulub CUPRA plaanidesse ka live-kontserti platvormi loomine ning oma autodele keskenduva televisioonisarja filmimine.

Hiljuti peeti CUPRA e-Garaažis ka üks isevärki üritus nimega CUPRA Master Convention, mille käigus tulid kokku enam kui 600 CUPRA meistrit enam kui 35 erinevast riigist. Huvitava ametinimetuse taga peituvad inimesed, kes on tugevad brändispetsialistid ning tegelevad aktiivse müügitööga.

Muidugi, CUPRA uudsed lahendused ei piirdu ainult virtuaalgaraažidega. Mullu avati Hamburgis ka esimene päris esindus CUPRA Garage ning nüüdsest laiendatakse järjepidevalt ka esindustevõrgustikku.

Märksõnad: , , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.