Hispaania autotootja Seati sportbränd Cupra esitles äsja oma esimest isedisainitud mudelit Formentor, mis on nime saanud Mallarocal asuva kuulsa kurvilise teelõigu järgi.
Väliselt pole Formentor eelmisel aastal esitletuddeeautost kuigi erinev, oma margikaaslasest Cupra Atecast on ta aga pikem, laiem ja madalal ning jagab samuti Volkswageni MQB-Evo arhitektuuri.
Mootorivalikuid on kaks: esimene on 242-hobujõuline hübriidajam, mis koosneb 1,4-liitrisest turbomootorist ja 13 kWh akupakiga elektrimootorist. Puhtalt elektri pealt suudab Formentor sõita kuni 50 kilomeetrit.
Teiseks jõuallikaks on teada-tuntud neljasilindriline bensiinimootor EA888, mille tippvõimsuseks on 306 hobujõudu. Sama mootorit kasutavad samas tallis olevad Ateca, Leon ja ka teised sportautod Volkswageni kontsernist. Ametlikke näitajaid pole veel avalikustatud, ent ilmselt sööstab nelikveoline Formentor sajani viie sekundi ringis.
Käigukastiks on topeltsiduriga seitsmekäiguline üksus ning veermik kasutab adaptiivset vedrustust. Interjööris on uudseteks disainielementideks roolil asuvad nupud, millega saab auto käitumist enda nägemuse järgi seadistada.
Esimesed Formentorid jõuavad klientidele selle aasta viimases kvartalis. Suurt rõhku pannakse ka auto personaliseerimisele, nimelt on Formentorile saadaval suur valik värve nii metallik-kui ka mattvärvi kujul.