Cupra Leoni jõuallikavalikust leiab lisaks klassikalistele bensiinimootoritele ka kaks pistikhübriidi. Hiljaaegu teatas aga Cupra, et mõlemad pistikhübriidid on saavad õige mitu värskendust juurde. Millised need on?
Leon e-HYBRID versioonidel on nüüdsest 25 mm võrra madalam šassii, muutes seeläbi kurvide läbimise kindlamaks ning parandades ka aerodünaamikat. Lisaks said pistikhübriidid sportlikumad Brembo pidurid.

Leon e-HYBRIDi võimsama versiooni (180 kW) saab nüüd valida koos uue VZ CUP viimistlusega, mis on austusavaldus CUP Competition mudelitele. VZ CUP pakub uuendusi nii interjööris kui ka välisdisainis.
Lihvi saanud mudelitel on sportlikud süsinikkiust korvistmed (CUPBucket), mis on saadaval mustas ja bensiinisinises toonis. Istmed on sõitjateruumis paigutatud madalamale, et suurendada ruumikust ja pakkuda ergonoomilisemat isteasendit. Välimuselt eristab CUP VZ eriversiooni kergem süsinikkiust tagaspoiler (universaalkerega variandi puhul) ja küljepeeglite katted.



Madalama šassiiga e-HYBRID mudelite tootmine algas juba mullu juunis ning peagi saadetakse tootmisliinile ka täieliku uuenduskuuri läbinud hübriidid.