Saja meetri läbimine ei ole ühelegi natukenegi endast lugupidavale autole ja autojuhile katsumuseks, rääkimata mõnest uuemast linnamaasturist.
Aga paneme võrrandisse juurde veel 60-kraadise kallaku, tonnide kaupa pehmet liiva ja äkitselt muutub sõit palju keerulisemaks. Kuidas autoga liivase mäetipu vallutamine käib?
Vähem rõhku, rohkem pidamist
Düünides ehk liivaluidetes sõitmiseks tuleks esimese asjana auto rehvirõhku umbes 1,5-bari võrra vähendada. See suurendab rehvide pindala ja tekitab seeläbi rohkem veojõudu liiva sees sõitmiseks.
Juhiabid tulevad abiks
Tarracol on erinevatel pinnastel sõitmiseks mitmed erinevad abilised, millest ka päriselt abi on. Liiva sees sõitmiseks on parim elektrooniline stabiilsuskontroll (ESC) välja lülitada, et vältida rataste lukustamist ja tagada suurim võimalik pidamine ja veojõud ja igal hetkel.
4X4 on must have
Sellist katsumust ei ole ilma nelikveota mõtet ette võtta. Tarraco puhul sobib liivaluidete vallutamiseks kuuest sõidurežiimist kõige paremini off-road, mis on erineval pinnasel sõitmiseks kõige mitmekülgsem.
Madal käik