Uus Toyota C-HR rabab oma välimuse ning võimeka hübriidmootoriga

Uue Toyota C-HR pistikhübriidiga saad igapäevaseid linnasõite teha puhtalt elektri jõul.Foto: Toyota

Toyota C-HRi esimene mudel tuli müügile 2017. aastal ning saavutas kohe populaarsuse. Esimese põlvkonna mudelit on müüdud kokku 900 000, mis näitab, et Toyota C-HRi silmapaistev välimus ja interjöör on köitnud inimeste pilke ja vallutanud automaailma.  

Nüüd on müügile jõudnud Toyota C-HRi teine põlvkond koos pistikhübriidiga, mille eesmärk on viia mudel sammu võrra edasi. Uus Toyota C-HR ühendab silmapaistva stiili ja kaasahaarava sõidukogemuse. Eesmärk on ületada Euroopa klientide ootused nii auto kvaliteedi kui ka jätkusuutlikkuse osas.

Igapäevased linnasõidud elektrimootori jõul

Uus Toyota C-HR, sealhulgas pistikhübriid, on varustatud Toyota uusima, viienda põlvkonna hübriidtehnoloogiaga. See tagab vaikse sõidu, pakkudes samaaegselt ka rohkelt sõidupõnevust.

Hübrdiidajamiga Toyota C-HR pistikhübriidi iseloomustab särtsakas kiirendus.Foto: Toyota

Toyota C-HRi pistikhübriid pakub elektriautole omast sujuvat sõitu. Sõiduulatus ainult elektrimootori jõul on kuni 66 kilomeetrit, mis tähendab, et igapäevased linnasõidud saab teha sisuliselt ainult elektriga. Aku tühjenedes lülitub auto automaatselt hübriidrežiimile, nagu pistikhübriidile omane.

Pistikhübriid Toyota C-HR Plug-In Hybrid 220 torkab silma särtsaka kiirendusega, jõudes 0–100 km/h 7,4 sekundiga. Ent veelgi olulisem on, et lisaks jõudlusele on auto ka väga säästlik: kütusekulu on 0,9 l / 100 km ja CO2 heitkogus kõigest 19 g/km.

Toyota C-HR pistikhübriid kasutab sidurita kahe mootoriga süsteemi, mis välistab hõõrdumist ja kulumist, tagades konkurentidega võrreldes oluliselt väiksema kütusekulu.

Toyota C-HRi interjöör.Foto: Toyota

Äärmiselt vaikne sõit

Uue Toyota C-HRi puhul on väga palju tähelepanu pööratud mürasummutusele. Eesmärk on pakkuda klassi parimat heliisolatsiooni, mille saavutamiseks on kasutatud mitmeid kombinatsioone. Maanteesõidul vähendati sujuva sõidu juures mootori pöördeid 500 p/min, millele aitavad kaasa vibratsiooni- ja mürasummutus. 

Õhutakistustegur 0,318 on saavutatud üksikasjaliku aerodünaamilise arendustöö tulemusena. Õhutakistuse vähendamiseks on uue Toyota C-HRi ukselingidki peidetud ukse sisse, sarnaselt paljude elektrimootoriga autodega.

Toyota C-HRil on ka uued, ukse sisse ehitatud ukselingid.Foto: Toyota

Pistikhübriidist maksimumi võtmiseks kasutab uus Toyota C-HR süsteemi, mis ammutab soojust nii välisõhust kui ka mootorist. Vajadusel saab sellega toetada ka kliimaseadet, vähendades aku energiatarbimist ja pikendades sellega elektri jõul sõidetavat vahemaad.

Vali endale sobivaim töörežiim

Toyota C-HRi pistikhübriidil on neli töörežiimi: EV-režiim, automaatne EV/HV-režiim, HV-režiim ja laadimisrežiim. EV-režiimis, mis on n-ö vaikimisi režiimiks, sõidab auto puhtalt elektri jõul oma võimekuse piirini, sõltumata kiirenduse vajadusest.

Lisaks eelseadistatud režiimidele saab uue Toyota C-HRi puhul valida personaalse sõidurežiimi. Olenevalt juhi eelistustest saab jõuülekande, roolisüsteemi ja kliimaseadme kombinatsiooni salvestada ja iga kord soovi korral kasutada.

MyToyota abil on võimalik laadimisel eemalt silma peal hoida

6,6 kW laadija võimaldab Toyota C-HR pistikhübriidi aku laadida nullist 100%-ni vähem kui kahe ja poole tunniga. Laadimine koduste elektriühenduste kaudu on võimalik ka standardvarustuses oleva laadimiskaabliga.

Laadimise aega saad jälgida reaalajas MyToyota äpist.Foto: Toyota

MyToyota abil saab laadimise käivitada ja peatada kaugjuhtimise teel, kui sõiduk on vooluvõrku ühendatud, ning rakendus näitab reaalajas laadimise aega ja elektrimootori sõiduulatust.

Toyota Smart Connect pakub rohkem ühendatud multimeediakogemust koos sisseehitatud kõnetuvastuse ja juhtmevaba nutitelefoni ühendusega Apple CarPlay või Android Auto kaudu. 

Vii uus Toyota C-HR proovisõidule: Proovisõit Toyota mudelitega | Toyota Eesti

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.