Rubriiki toetab
- Vali kasutatud või uus auto Autoportaalist!
- Võrdle pakkumisi kuumaksu järgi
- Lisa kuulutus TASUTA
Mazda CX-7-t müüakse teinekord isegi 1500–2000 euroga, mis arvestades auto vanust, võimsust, suurust ja muud, on superhind. Ostma kiirustada siiski ei maksa, sest CX-7 kapoti all on Mazda kõige õnnetum mootor ning vigu on teisigi.
2006. aastal esitletud CX-7 tuli turule suurte lootustega, sest linnadžiipide buum oli käivitumas ning Mazda lootis selles leida oma õnne, pakkudes midagi teistsugust. CX-7 positsioneeriti noobelmarkide ja n-ö tavaliste markide vahele: sama võimekas ja varustusega nagu esimesed, aga odavam, samas uhkem, võimsam ja sportlikum kui Hondad-Toyotad-Subarud jne. Käik oli muidugi julge, sest Euroopas oligi see Mazda ainus linnadžiip, midagi rahvalikku ei müüdud veel tükk aega.
Aga automaatkast?
Noobelautodele konkurentsi pakkumiseks varustati CX-7 rohkete lisadega, baasmudelilgi oli neid palju, aga parem varustuspakett tõi muu hulgas kaasa ksenoontuled, nahkpolstri ja Bose’i helisüsteemi. Põhiatraktsioon oli aga kapoti all – sama mootor, mis sai peamiselt tuntuks kiiretel 3 ja 6 MPS-il. Kui 191 kW arendav 2,3-liitrine R-4 tegi väiksematest mudelitest tõelise tulesädeme, siis 4,7-meetrist ning 1,8-tonnise tühimassiga džiipi see just lendama ei pannud.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.