1.9 TDI mootoriga T4 põlvkonna Volkswagen Transporter aastast 2002 on üks huvitav auto. Hoolimata raskest elust ehitusfirma tööautona enne minu kätte jõudmist ja 340 000 km läbisõidust võib hõisata: ta liigub siiski! Ja on maaelu asendamatu abimees.
Sellest ei maksa siiski rääkida, mis rahasummad selle auto sisse nagu põhjatusse auku on läinud, et ta endiselt teedel oleks. Kuid erinevalt paljudest muudest, on sellel autol kaua kestmise potentsiaali rohkelt. Ega ilmaasjata pole sündinud meemid sellest, kuidas VW Transporteri evolutsioonis sõidab T5 kerega Transporter treileri peal, mida veab T4.
Sada häda kallal
Mu Transporteri mootor on kohutavalt jõuetu oma 50-kilovatise võimsusega, käigukast koriseb juba viimased 30 000 km sellise häälega, et lõpetab iga hetk töölepingu. Viienda käigu laager viliseb juba 100 000 km. Kahemassiline hooratas (jah, sellel juba on!) teeb hääli vähemalt aasta, kõrgsurvepump lekib diislit, kui autot natukenegi valesti kohelda ja kõige suurem häda on ebaesteetiline välimus.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.