Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
1990. aastate alguses pühendus niinimetatud Saksa suur kolmik täie tõsidusega võimsuse võidujooksule ning igaühel oli selleks tarbeks oma mudeliseeria: S-Audid, AMG-Mercedesed, M-BMW-d. Sajandivahetuseks jõudis Mercedes-Benz E-klassi AMG-ga 260 kW-ni (354 hj) ja BMW M5-ga 297 kW-ni (400 hj) ja Audi S6 oli 250 kW-ga (340 hj) jäänud viimaseks.
Seega oli aeg taas panuseid tõsta: Audi esitles 2002. aastal pärast mudeleid RS2 ja RS4 margi kolmandat RS-i, RS6-t, mis sai koguni 331 kW (450 hj). Selline võimsus saavutati ootuspärase võttega: nagu eelmistelgi RS-idel võeti kasutusele turbo, õigemini turbod.
Konkurentidest kiirem
Uue mootori baasiks oli ammu tuntud 4,2-liitrine viieklapitehnikas V-8, käigukastiks viieastmeline traditsiooniline Tiptronic-käigukast ning vedasid kõik rattad. Kiirusnäitajad olid fenomenaalsed: 0–100 km/h tegi ligi kahetonnine Avant 4,7 sekundiga. See näitaja kuulus juba superautode mängumaale ning ületas paljude Porschede-Ferraride tulemuse. RS6 oli ajast ees selles mõttes, et hilisemad veelgi võimsamad Mercedesed ja BMW-d jäid sama sekundikümnendiku sisse.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 6, märts 2022
Kõik selle ajakirja lood