Põhjuseid hakata matkaautot ehitama leiab palju ja mõistagi on ka tulemused väga eriilmelised. Näiteks ei pruugi poest üldse leida seda, mida oma spetsiifiliseks kasutuseks vajatakse. Nii juhtus ka Sergoga, kes tegeleb mootorrattasõiduga. Kuidas „majutada” matkaautosse kaks tsiklit ja samas kõik vajalikud mugavused?
Selleks hankis ta toorikuna tavalise Mercedes-Benz Sprinteri kaubiku, registreeris 6-kohaliseks ja tegi seest tühjaks. „Valik käis täiesti suuruse järgi,” meenutas ta. „Kui oleks võtnud väiksema Sprinteri, ei oleks taga istujatele korralikku jalaruumi jäänud.” Ainus alternatiiv olnuks Iveco, kuid sel on tema sõnul liialt veoautolikud sõiduomadused.
„See peab põhiliselt täitma sportshome’i rolli, et saaks mootorrattaga sõitmas käies mugavalt näiteks riideid vahetada,” selgitas Sergo. Kindlasti pidi autosse ära mahtuma duširuum. „Pagasiruumis on ka garaaž kahele mootorrattale,” märkis mees. See ruum on 2,5 meetrit pikk, nii et kaherattalised saab sinna lükata demonteerimata. „Magamiskoht ehk „sahtel” on mootorrataste hoiukoha peal.”
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr 14, mai 2024
Kõik selle ajakirja lood