Autogeenius uuris, kas sellistel väidetel on tõepõhi all. Lisaks läksime sammu kaugemale ja uurisime sedagi, kuidas saavad avalikud laadijad suurte külmadega hakkama ning mida elektriautode akud suurte külmade kohta arvavad.
Ühtlasi rääkis elektriautode kogemusest postifirma Omniva, mille autopargis on 52 elektriautot, millega veetakse igapäevaselt posti ringi, olenemata ilmast.
Külmaga laeb sõiduakut kauem
Suure enamuse Eestist elektriautode laadijatega varustanud Enefit Volti e-mobiilsuse ärijuht Kert Pääbo sõnul oli suurte miinuskraadide tagajärjeks suurem nõudlus avalike laadijate vastu. See tuleneb sellest, et täpselt nii nagu sisepõlemismootoriga sõidukite puhul, tõuseb ka elektriauto keskmine kulu.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.