Rubriiki toetab
- Vali kasutatud või uus auto Autoportaalist!
- Võrdle pakkumisi kuumaksu järgi
- Lisa kuulutus TASUTA
B9 tehasekoodi kandev A4, A5 Sportback ja teised versioonid järgnesid juba alates 2008. aastast pakutud B8-le, kuid olid sellega hämmastavalt sarnased. Audi võhiku silmis näevad need välja peaaegu identsed, ehkki kasutatakse uut platvormi ning tootja ütles, et üle 90% komponentidest on uuendatud või põhjalikult muudetud ja ülejäänudki saanud peenlihvi.
Samas eks ole Audi konservatiivsus ka mõistetav, sest võrdlustes ei jäänud vana B8 konkurentidest sugugi maha ja näiteks koduturul Saksamaal nautis see veel 2014. aastal müügiedu, olles A3 järel kõige populaarsem Audi.
Töökindlus on seni olnud väga hea, kuigi näiteks eelmises numbris avaldatud TÜV tehnoülevaatusedetabelites A4 tipptegijate sekka ei küüni. Põhjus on mõneti üllatav: veermiku vastupidavus muutus kehvemaks.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veebruar 2024
Kõik selle ajakirja lood