Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Ega ilmaasjata nimetanud Fordi toonane disainiala asepresident ja ühtlasi kõige lühema võimaliku eesnimega mees J Mays Fordi uusimat põlvkonda retrofuturistlikuks ehk selliseks, millisena vanasti võidi ette kujutada tulevikuautot. Lisaks heale disainile, sai uue Mustangi sai osta vähem kui 18 000 dollari eest. Ja kolmandaks eeliseks konstruktsiooni suhteline lihtsus.
Ehkki sageli kasutatakse Mustangit hobiautona, on see küllaltki levinud. Eestis on arvel umbes 400 eri põlvkondadesse kuuluva Mustangi, neist viienda põlvkonna autosid umbes 150.
Roostekindlusega on probleeme
Fordi välimus on ahvatlev: mitte vaata-mind-ma-olen-nii-äge, vaid pigem vaata-või-ära-vaata-ma-olen-ikka-äge, mis tähendab, et neid, kes sellist autot omada sooviksid, on rohkem kui mõne teise sportliku auto ihaldajaid. Seda kinnitab kogu Euroopas ja kaugemalgi leiduv küllaltki aktiivne järelturg, kus on ühtmoodi kõrgelt hinnatud nii kupee kui ka kabriolett.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 19, mai 2021
Kõik selle ajakirja lood