Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Aastal 2012 müügile jõudnud D-Max ei proovinud olla midagi enamat kui lihtne ja tugev tööauto. Ei mingeid läikivaid pudinaid, suuri ekraane, vilkuvaid tulesid ega mõttetuid disainividinaid, niinimetatud elustiiliauto asemel pakuti asist „vähem möla, pikem samm“ pikapit.
See mudel loodi veel koostöös General Motorsiga, mille D-Maxi analoog on Chevrolet Colorado. Mootor ja jõuülekanne on aga ikka Isuzu enda omad ning meie turule valmistati D-Maxi nagu enamikku Jaapani pikapeid Tais.
Kui esimese põlvkonna D-Maxil, mis sai muu hulgas tänu heale hinnale küllalt popiks ka Eestis, oli päris mitu tülikat tüüpviga, siis teise põlvkonna auto suudeti teha parem. Pikapi elu on reeglina palju raskem kui tavalisel sõiduautol, kuid Isuzu on vähemalt esimesed 10 aastat seda hästi talunud.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 16, august 2022
Kõik selle ajakirja lood