Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Aastal 2014 esitletud Jeep Renegade on samal aastal loodud Fiati ja Chrysleri ühisfirma koostöö tulemus. Kui seni olime harjunud nägema peamiselt ookeani taga toodetud Jeepe, siis nüüd muutus loogiliseks, et Fiati analoogidega platvormi jagavad mudelid saabuvad Itaaliast. Fiat 500X-iga palju ühist omav Renegade on toodetud Melfi tehases, poolel teel Napoli ja Bari vahel. Tegu on lausa niivõrd Itaalia autoga, et seda on oma ametis kasutanud siinne Itaalia suursaadik.
Iseloomuga välimus
Renegade on omapärane, võiks öelda et veidi isemoodi ja samas ehtdžiibilik. Halli massi see auto liikluses kindlasti ei sulandu. Sisemuseski on väikeseid, kuid margi kuulsusrikkale ajaloole viitavaid elemente, nagu kiri „1941“ raadioekraani kohal, miniatuurne „vanaisa Jeepi“ kujutis esiklaasil, väike Jeepi iluvõre kujutis keskkonsoolil raadiost allpool jne. Trailhawk-versioonil lugesid ajakirjanikud kokku 30 „pühademuna“ ehk peidetud, enamasti ajaloole viitavat disainielementi.
Kahjuks aga on need mitmel pool kõrvuti musta, kõva ja ilmetu plastiga. Kasutajad, tõsi, hindavad materjalide, sealhulgas sellesama plasti kulumiskindlust ja puhastatavust kõrgelt – tõenäoliselt on siin arvestatud (lisaks kokkuhoiule) sõiduki võimaliku kasutamisega tavalisest keerulisemates oludes, mis siis, et suurem osa Renegade’idest tegelikult kunagi teelt maha ei pööra.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 42, november 2021
Kõik selle ajakirja lood