Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Asjale läheneti ratsionaalselt: kasutati margi Euroopa väikseima mudeli 2 platvormi, millele lisati suurematelt vendadelt pärinev kaheliitrine mootor ning lisavarustusena nelikvedu. Korralik mootor ja väikese auto vilgas juhitavus – tundub ju nagu hea plaan?
CX-3 kasutusomadustes on siiski ilmseid puudusi, aga mida aeg edasi, seda olulisemaks muutub see, et töökindlusega tabati kümnesse. Saksamaa tehnoülevaatuste statistikas on CX-3 absoluutne tipp, jõudes eri aastakäikude edetabelites alati paremate hulka. Vigadest mainitakse ainsana probleeme laternatega.
Ilus, aga ebapraktiline
Nagu teistegi moodsate Mazdade puhul on CX-3 üks trumpe välimus: auto on ilus ja tihti ka ilusat värvi. Klassikalise „Mazda punase“ kõrval pakuti toredaid valikuid teisigi, näiteks erksinist või pildil oleva auto omapärast hallikasvalget. Sõitjateruumi viimistlus jätab eemalt samuti kena mulje, lähemalt saab siiski aru, et tegu on odavama klassi autoga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 19, oktoober 2022
Kõik selle ajakirja lood