Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Viienda põlvkonna Espace pööras seniselt teelt kõrvale: teerajaja, üks esimesi mahtuniversaale üleüldse, muutus poollinnadžiibiks, moodsa aja mõistes crossover’iks, mis püüdis olla meelepärane ka seni noobelmarke eelistanud ostjatele.
Varem (peaaegu) sama asjaga kõrvetada saamine prantslasi ei heidutanud, näiteks sajandi alguse Avantime ja Vel Satis põrusid suurejooneliselt. Ilmselgelt ei läinud liiga hästi ka nüüd, sest hiljuti müügile jõudnud uue põlvkonna Espace tegi läbi järgmise täieliku muutuse ning on nüüd lihtsalt veidi suuremaks venitatud ja seitsmekohaline Austral.
Huvitava nüansina ei müüdud seda Espace’i enam paremrooliga, seega mitte ka Ühendkuningriigis, samuti ei pakuta Renault’d Ameerikas, mistõttu pole ingliskeelses automeedias Espace’ist kuigi palju juttu. Prantsusmaal on Espace üpris popp – aga sealgi tõdetakse, et kahjuks ei vasta Renault’ tippmudeli kvaliteet sellele, mida noobelautolt loodaks.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 3, veebruar 2024
Kõik selle ajakirja lood