Suur lugu

Kasutatud Subaru Outback: ruumikas, aga mõne väga kuluka veaga

Outback on populaarne ja praktiline auto, mis peab üldjoontes hästi vastu. Diislist on targem eemale hoida. Foto: Karl-ERik Idasaar

Hoogsalt muutunud automaailmas tundub suure Subaru Legacy ja selle kõrgema kliirensiga venna Outbacki tohutu müügiedu pisut veider. Kümne aasta eest oli see paar tihti suisa müügitabeli esiviisikus. Järelturul tähendab see ühtaegu korralikku valikut ja häid hindu.

Geeniuse tellijale

Tõsi, hinda on allapoole toonud ka muud tegurid, näiteks uue põlvkonnaga kaasnenud probleemid, mis on vähemalt autoteadlikuma klientuuri seas Subaru mainet kindlasti kahjustanud. Neist esimene puudutab küll juba eelmise põlvkonna lõpuaastail esitletud margi esimest diiselmootorit, teine päris uut tüüpi tehnikat Subarul – variaatorkäigukasti. Ent nende probleemide kõrval tasub ostuplaani pidades teada veel paari asja.

Väga ruumikas

Kui eelmise põlvkonna Legacy/Outback olid Subaru kohta erakordselt ilusad, siis nüüd otsustasid jaapanlased kujustuse taas aasiapäraseks pöörata ning tulid välja mittemidagiütleva matsaka autoga. Ent uuendustel on ka positiivne külg: tänu suuremale gabariidile on autos nüüd väga palju ruumi, nii et kui mahukat autot tarvis, aga džiipi või maht­universaali ei taha, leiab Outbacki kujul mõistliku alternatiivi. Legacyt pakuti traditsiooniliselt ka sedaanina, aga seda on järelturul vaid mõni.

Materjalid on samuti viisakad, koostetöö väga hea ning varustus niisamuti. Kehva varustusega Outbacki pole olemas, ehkki lihtsamatel versioonidel on tekstiilpolster ja parematelegi sai lisana juurde osta näiteks katuseluugi ja kerelaiendid. Puudusena saab mainida valjuvõitu sisemüra. Viisakalt tuleks käituda ka heleda nahksisuga, see määrdub ja muutub koledaks päris kiiresti.

Outbacki kliirens on 20 sentimeetrit ehk ületab enamiku linnadžiipide oma, nii et kes autot päriselt kehvades oludes kasutab, leiab siit veel ühe kaaluka argumendi. Seda enam, et Subaru nelikvedu (vaatamata aeglusti kadumisele võimaluste seast), tuleb maastikul paremini toime kui keskmise neljarattaveolise oma.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.