Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Golf V oli uuena oma klassi vaieldamatu tipptegija, kuid tänaseks on selle võlu ammu kadunud. Teadlik autoentusiast kehitab isegi GTI peale õlgu, sest taltsutamatu rooste ning kaheliitrise turbomootori rohkete hädadega ei viitsi keegi tegeleda.
Õnneks ei saa Golf V siiski täiesti maha kanda, sest valiku tipus pakuti – juba traditsiooniliselt – kuuesilindrilist versiooni R32, mida nüüd taga otsitakse. See sai eelloo 1990. aastate VR-6-mootoriga Golfi kujul ja võttis kõrgemad pöörded üles Golf IV-l esitletud, aga väga haruldaseks jäänud nelikveolise R32-ga.
Raskem kui GTI
Nüüd lisati 3,2-liitrisele mootorile pisut jõudu, mis tähendas, et populaarsest „rahvasportlasest” GTI-st on R32 täpselt 50 hj võimsam (184 kW ehk 250 hj vs. 147 kW ehk 200 hj). See tõi eelise ka kiiruses, kuuesilindrilisega tuleb 0–100 km/h 6,5 ja DSG-käigukasti puhul 6,2 sekundiga ning tippkiirus ulatub vastavalt kas 248 või 250 km/h-ni (GTI-l 6,9–7,2 s ja 233–235 km/h).
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 20, oktoober 2024
Kõik selle ajakirja lood