Jalgratas on geniaalne leiutis, kuid seda on kuju ja ehituse tõttu sõiduautoga väga keeruline vedada. Kui kedagi tagaistmele pole vaja panna, on muidugi kõige turvalisem ja soodsam panna ratas autosse. Kallis sõiduriist ei jää kellelegi silma ning ka õnnetust ei saa juhtuda.
Siiski kaasneb ratta autos vedamisega mitu muret. Esiteks on keeruline autos puhtust hoida, sest kui kodust minnes võib ratas läikida, siis pärast puhkust või spordiürituselt tulles see ilmselt enam nii ei ole. Kate tuleb kindlasti panna alla, aga ratta autosse paigutamisel tuleb ka hoolega vaadata, et kahjustada ei saaks külje- ega laepolster.
Suhteliselt kindlasti tuleb ära võtta esiratas, aga isegi siis on ratta turvaliselt autosse tõstmine päris peen manööverdamine, et autot mitte ära määrida või lõhkuda. Kui kaasa tuleb võtta kaks või enam ratast, läheb ikkagi kitsaks ning kasutada tuleb rattahoidikut.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 14, juuli 2024
Kõik selle ajakirja lood