Sellele tuleb vastata muidugi ka küsimusega. Kui 911 on parim, siis milline? Igal põlvkonnal on olnud kümmekond erimudelit ning neist kõigist saaks lõpuks kogu segada ühe päris maitsva tähestikusupi.
Mõned variandid sobivad paremini tänavale, mõned rajale. Ilmselgelt ei ole näiteks eelmine GT3 RS või uus 911 Turbo S võrreldavad sama ajastu baasvarustuses Carreraga.

Kui me räägime moodsa sportauto puhul reaalselt kasutatavast potentsiaalist ning intuitiivsest sõidukogemusest, siis saan ma neid rasvaseid sõnu mainida pigem harva. Loomulikult võid sa igale Porschele kinkida jõusaalipileti ning oma rajal sõidu oskusi lihvida, ent tõenäoliselt ei istu sa, rajapilet hambus, autosse päris igapäevaselt.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.