Näppu ma päris hästi selle valesti olemise koha peale panna ei osanud, kuni tekkis võimalus sõita ühe ja sama auto tavalise ja elektriversiooniga. Elektriauto suurim probleem ei ole piiratud (ja heitliku meelega) sõiduulatus; ka laadimiskiirust ei saa sageli enam kritiseerida. Elektriauto suurim probleem on mass! Analoogiga võrreldes pool tonni või enam massi otsustab!
Otsustab autosõbra jaoks olulisima asja – sõidumõnu. Täpi „i” peale sain sellele teadmisele siis, kui lumetormis otsustas üks minu juhitav raskevõitu elektriauto üpris kerge kalde pealt, et tal on lamellrehvid, tema nüüd enam rooli ja pidurit ei kuula ning tema tahab nüüd selle otse ees oleva liiklusmärgiga kohtuda.
Seda hoolimata sellest, et mina tahtsin keerata. Võiks isegi öelda, et oli vaja, sest tee nõudis seda. Minu elu esimene avarii. Autoga, millest ma pidin ka artikli kirjutama. Piinlik. Aga ma süüdistan kaalu. Mitte enda oma!
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr 15, september 2024
Kõik selle ajakirja lood