Saksamaal muutuvad autod aina vanemaks ning sellega käsikäes leitakse tehnoülevaatusel üha rohkem tõsiseid probleeme: keskmine vanus on sealgi juba üle 10 aasta ning kordusülevaatusele suunati mullu 20,5 protsenti autodest.
Mõlemad näitajad on aasta-aastalt halvenenud ja seoses uute autode märkimisväärse kallinemisega jätkub see trend ilmselt edaspidigi. Sakslased kiidavad seetõttu neid marke ja autosid, millel on tihe teenindusvõrk, mis teavitavad juhti hooldusvajadusest ning mille hooldevälp pole väga pikaks venitatud – kui käia piisava sagedusega pädevas teeninduses, leitakse ja parandatakse hoolduse tegemise kõrval ka säärased vead, millest kasutajal ei pruukinud aimugi olla.
Teema on eriti päevakorda tõusnud seoses sellega, et TÜV tabelitesse ilmus tänavu uus antikangelane: kogu maailmas väga popp elektriauto Tesla Model 3. Kõige nooremate tehnoülevaatusel käivate autode seas saavutas see kaljukindla viimase koha, jäädes alla isegi tavalisele peksupoisile, mitu korda odavamale Dacia Loganile. Loganitest põrus 11,4, Model 3-dest 14,7 protsenti.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 3, veebruar 2024
Kõik selle ajakirja lood