Autotööstus tõmbab diiselmootorite tootmist järjest enam koomale, sest nende lämmastikuühendite heite tõttu tõrjutakse diisleid suurlinnadest ning mootori saaste kinnipüüdmiseks autole poogitavad lisavidinad teevad seda tüüpi jõuallika järjest kallimaks.
Lisaks määris ökonoomse ja võimsa jõuallika mainet Volkswageni kurikuulus dieselgate’i skandaal, kus ametlik heitmekogus mõõdeti pettusega. Seega pole ime, et diiselmootoriga versioone jääb aina vähemaks kõigil markidel ning näiteks Volvo tõmbab nende tootmisele kriipsu peale juba tänavu.
Samas unistavat keskmine eestlane sarnaselt viimaste aastakümnetega ka praegugi Saksamaalt toodud pruugitud diisel-Passatist, mida on odav pidada. Kas see aga on üldse enam mõistlik valik? Küsisime seda spetsialistidelt, kes müüvad kasutatud autosid aukartust äratavas koguses.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 3, veebruar 2024
Kõik selle ajakirja lood