Proovisõitu saab teha kümnete uute autodega ning hobi- ja võidusõiduautosid on näitusel veelgi rohkem. Esimestest väärib märkimist sedapuhku Prantsusmaa autotööstusele pühendatud eriväljapanek, kus eri ajastust pärit 15 auto seas vanimal on turjal tervelt 114 aastat, teistest aga esinduslik kogum kiirendus- ja offroad-autosid.
Autospordi Liit paneb seekord rõhku aga hoopis ringrajaautodele. Nende seast väärib esiletõstu Golf GTI mootoriga üliharuldane vormel Esttec-884, millesuguseid jõuti nõukaaja lõpus teha vaid pool tosinat. Peale kiirete autode on kohal ka kaks simulaatorit, millega saab Audru ringrajal ise kätt proovida. Kiiremad saavad auhinna.
Siin on meie valik väga erinevaid autosid, mis põhjusel või teisel on olulised või märkimist väärt.