Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kui vanematel Passatitel on ilmnenud nüüdseks hästi teada ja tihtipeale suure summa eest kõrvaldatavad tüüpvead – pööraselt roostetav kere, õli söövad mootorid või lagunevad käigukastid –, siis alates 2014. aastast turul olev B8-Passat on seni näidanud vahetutest eelkäijatest palju paremat töökindlust.
Lisaks sellele on Passati hind kukkunud meeldivalt madalale. Eks siin on oma süü ka tohutus valikus – konkurents tekitab hinnasurve. auto24.ee-s on müügil umbes 400 autot, odavamad neist maksavad alla 10 000 euro ning paar-kolm tuhat eurot lisades võib saada juba korraliku, suhteliselt vähe sõitnud ja hea varustusega auto.
Mugav ja mahukas
Põhiolemuselt jäi 8. Passati disain samaks, kuid väikeste nippide abil lihviti seda tunduvalt väärikamaks. Eelkäijaga võrreldes on see natuke laiem ja madalam, telgede vahele lisandus aga ligi kaheksa sentimeetrit. Silmale on kõige suurem erinevus kapoti madalamaks surutud esiserv ning kitsamad tuled ja iluvõre. Sõitjateruumis ulatub üle kogu armatuurlaua pikk ventilatsiooniriba, aga üldilme on ikkagi konservatiivne ja asjalik.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.