Kolmiku kõige uuem auto on Mercedes-Benz Sprinter, mis jõudis müügile viie aasta eest ning läbis äsja kerge värskenduse. Rohkem ajastukohast ning euroliidu poolt nõutavaid juhiabiseadmeid teevad sõidu ohutumaks ja lihtsamaks ning muudetud on varustuse pakkumisloogikat – see ongi facelift’i põhisisu.
Seevastu praeguse põlvkonna Ducato on kaubikuturu tõeline die-hard-chuck-norris-surematu-kaštšei ja mida kõike veel, sest jõudis koos sõsarmudelitega müügile juba 2006. aastal. Muidugi on seda ligi 20 aasta jooksul korduvalt moderniseeritud, viimatisi uuendusi näidati eelmise aasta lõpus ning nüüd hakkavad need Ducatod / Peugeot Boxerid / Citroën Jumperid ja Opel Movanod Eestisse jõudma.
Fiat ökonoomsem kui varem
Nagu Mercedesegi puhul lisandus terve rodu juhiabisüsteeme, mis töötavad üheskoos, suutes kaubikut oma sõidurajal hoida, automaatselt pidurdada, liiklusmärke tuvastada jpm. Veidi moodsam disain tõi kaasa parema aerodünaamika, tänu millele lubatakse niigi ökonoomsele Fiatile veel peaaegu 10 protsendi võrra väiksemat kütusekulu ja CO2 heidet. Paljudele teeb kindlasti rõõmu ka see, et edaspidi saab Ducatot automaatkäigukastiga, lisaks kohendati mugavamaks-praktilisemaks sõitjateruumi.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.