Honda kõmmutas uue Hornet CB750 loomisega kümnesse, sest mootorratas kukkus välja võimas, moodne, elava juhitavusega ning kõige tipuks veel ka ahvatleva hinnaga.
Honda Hornet CB750 on vahelduseks aina mammutlikumaks muutuvatele uutele kaherattalistele suhteliselt lihtne, kerge, aga samas võimas tänavasõidumootorratas, mille varustuses on moodsat ja keerulist (loe: kallist) tehnoloogiat suhteliselt vähe ning hindki seetõttu õiglane.
Vedrustust reguleerida ei saa (peale tagavedru eelpinge) ning mootori juures piirdutakse kahe silindri ja ühe nukkvõlliga. Lühikese kolvikäigu (silindri mõõdud 87 × 63,5 mm) ning 9500 p/min juurde pandud pööretepiiriku kiuste ei tõrgu jõuallikas aga töötamast ka madalate pööretega: tuntav vedu algab 3000 p/min juurest ning 4000–5000 p/min on juba täiesti tegus pööretevahemik, kui pole just erilist soovi teha kaasliiklejate ehmatamiseks suuremat mürtsu.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, mai 2023
Kõik selle ajakirja lood