Sama lugu on teel. Sa tead, et tegu on diisliga, sest kuulsid käivitamisel tuttavat traktorihäält. Aga siin sa seda ei kuule. BMW on teinud midagi peent akustikaga, sest ma ei liialda: sõites on mootor täiesti vait.
Ja seda mitte sellepärast, et see on katki. Jalga põhja vajutades on tunne nagu jääksid pöörete laine alla. TwinPower turbo keerleb ja kuus kolbi põhjustavad jumal teab mitu plahvatust minutis, aga ometi on kõik, mida sa järgmisesse kurvi sööstes (ja seegi pole liialdus) kuuled, rehvid.
Ja seda ootad sa pikkisilmi, sest rool on täpne, pidurid rebivad kiirust maha hellalt, aga kindlalt, ning tänu neliveole ei kipu auto kuskil ka käest. Pidamine on puhas. Isegi lumesajus.
Kui termomeeter langeb alla nulli, on bemarid kraavis
See on alati olnud BMW Achilleuse kand. Keegi ei tea täpselt, miks. Aga kui termomeeter langeb alla nulli, leiab kraavist esimestena alati bemarid. Aga nüüd ei lase xDrive’i süsteem, mis laieneb kogu seeriale, sellisel asjal juhtuda. Nii et mina võtaks selle lisavarustusse, eriti, kui elaksin maal. Kui mitte, muidu, siis on nelikveost kasu vähemalt siis, kui sul on rockstaar pagasnikus ja sul palutakse parkida mudasele põllule.
Lõpuks kerkib kvaliteediküsimus. Selles on BMW alati Mercedese järel pidanud mängima teist viiulit, aga mulle tundub, et enam pole see nii. Kui 5. seerialt kõik tuled ja viled maha kraapida, on tunne, nagu sikutaksid paigalt nuivähki, kes põhjalikult kinni keevitatud. Kõik jätab mulje, et see on siin selleks, et jääda. Igaveseks.
Võiksin jätkata, aga sel pole mõtet, sest kuni järgmise murranguni selles, millega me sõidame, mis sellele jõudu annab ning mis seda kontrollib, ei saa miski enam paremaks minna. 530 on 130 aastat arengut pakendis, mis on nii veatu, kui praegune tehnoloogia lubab.
Mercedes, Audi ja Jaguar võivad müüa sulle sarnaseid autosid. Aga need lihtsalt ei tee kõike nii hästi nagu see BMW.
sest miski enam paremaks minna. See BMW on 130 aastat arengut pakendis, mis on nii veatu, kui praegune tehnoloogia lubab.
BMW 530d xDrive Touring M Sport
Mootor | 2993 cm3, 6 silindrit, diisel |
---|
Võimsus | 261 hj |
---|
Pöördemoment | 619 Nm |
---|
Kiirendus | 0-100 km/h 5,6 sek |
---|
Tippkiirus | 249 km/h |
---|
Kütus / CO2 | 5,5 l/100 km / 144g/km |
---|
Kaal | 1875 kg |
---|
Jeremy hinne | 5/5 |
---|
|