Hiljuti avanes meil võimalus panna korraga proovile kaks kiidetud sportlikku luukpära. Üheks neist oli Renault Megane RS Trophy ning teiseks Honda Civic Type-R.
Civic on teatavasti juhisõbralikum auto kui Focus RS, kiirem ja ökonoomsem kui i30 N ning odavam kui Golf R, olles samal ajal oma provokatiivse välimusega ka hulganisti (ja ma usun, et ma ei ole ainus, kes arvab, et positiivses võtmes) huvitavam.
Küll aga usume me, et Trophy on õiglane vastane, keda Type-R’iga kõrvutada, sest Renault on aastatega tõestanud, et nende hot hatch’id pole kaugeltki mitte papist poisid. Hondaga olime varem juba rajatingimustes veidi tutvust teinud, ent Trophy oli meie jaoks täiesti uus kogemus.
Valge ja automaatkastiga…
See kogemus osutus tutvumisel pisut konarlikuks. Oodates õhinal kollast või oranžikalt kirevat luukpära, mida me kõigil pressifotodel silmanud olime, oli tavalise valge Megane’i nägemine pisut kainestav. Õnneks oli ka Civic valge, seega disainimõttes võrdne seis.
Auto värv teadupoolest sõiduelamust ei mõjuta, küll aga valmistas veidi pettumust salongist vastu vaatav automaatkasti käigukang.