GLC ja selle kupeelik sõsar on viimastel aastatel olnud Mercedese müüduim mudel. Uuendatud pistikhübriid veenab, et hea põhjusega.
Veel mõne aasta eest oli täiesti tavaline, et laetav hübriid suutis elektrilisena sõita 30–50 kilomeetrit, maanteel vähem ja talvel kahanes see veelgi peaaegu poole võrra. Nii pole mingi ime, et maksusoodustust-toetust mittejagavates riikides neid osta ei tahetud.
Uuendatud GLC pistikhübriid läbib tehase andmeil aga ühe laadimisega kuni 127 kilomeetrit. Sellest täitsa piisab, et sõita väga ökonoomselt: enamasti elektriga ja kui aku pikal teel ka tühjaks saab, siis edasi suhteliselt säästliku reasneljase mootoriga. Jah, uute ja targemate juhiabiseadmete ning moodsama disaini kõrval on oluliseks uudiseks veel see, et kõik GLC ja GLC kupee mootorid on nelja silindriga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 16, august 2023
Kõik selle ajakirja lood