Proovisõit: 530-hobujõuline Maserati Grecale Trofeo on täiesti teisest puust

Maserati Grecale tippversioon sõidab kuni 285 km/h ja maksab alates 120 000 eurost. Aplale bensiinipõletajale vastukaaluks on peagi oodata elektriversiooni. Fotod: Paula Johanna Adamson
Geeniuse tellijale

Veidi enam kui aasta eest olime Maserati Grecale baasversiooni suhtes üpris kriitilised. Nüüd sõitsime Grecale tippmudeli Trofeoga ning kiidame seda.

Alustagem kõige tähtsamast: Trofeo kapoti all on hirmvõimas mootor. Mitte küll V-8, aga superautolt MC20 pärinev kolmeliitrine V-6 (nimeks Nettuno; Maserati enda kätetöö), millesse suruvad õhku kaks turbolaadurit.

Päris sama mootoriga siiski tegu pole – näiteks puudub kuivkarter ja võimsus on vähendatud 390 kW-ni (530 hj) –, kuid tulemus tagab ikkagi eheda vau-efekti. Eriti veel, kui võrrelda õlgu kehitama pannud Grecale GT kaheliitrise R-4-hübriidmootoriga.

See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus

Telli Geenius esimeseks kuuks soodushinnaga 1 €
  • Pärast esimest kuud jätkub tellimus
    täishinnaga (8.99 eurot).
  • Sooduspakkumist saad kasutada ühe korra.
Vali tellimuse tüüp

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu

Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 3, veebruar 2024

Kõik selle ajakirja lood

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.