Veidi enam kui aasta eest olime Maserati Grecale baasversiooni suhtes üpris kriitilised. Nüüd sõitsime Grecale tippmudeli Trofeoga ning kiidame seda.
Alustagem kõige tähtsamast: Trofeo kapoti all on hirmvõimas mootor. Mitte küll V-8, aga superautolt MC20 pärinev kolmeliitrine V-6 (nimeks Nettuno; Maserati enda kätetöö), millesse suruvad õhku kaks turbolaadurit.
Päris sama mootoriga siiski tegu pole – näiteks puudub kuivkarter ja võimsus on vähendatud 390 kW-ni (530 hj) –, kuid tulemus tagab ikkagi eheda vau-efekti. Eriti veel, kui võrrelda õlgu kehitama pannud Grecale GT kaheliitrise R-4-hübriidmootoriga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 3, veebruar 2024
Kõik selle ajakirja lood