Benelli skrämbleri Leoncino 800 Traili välimus võtab põlvist nõrgaks ning tasemel on ka mootor ja pidurid, kuid sõidetavus tahab saada viimast lihvi.
Benelli on tore kompott Itaalia maitsekast disainist ja tugeval üle keskmise tasemel Hiina tehnikast ning iga järgmise mudeliga läheb asi aina paremaks. Tänavasõidumootorratas Leoncino 800 ja selle skrämblerlik sõsar liignimega Trail pole erandid. Mudelitähisele vaatamata on mootoril töömahtu küll vaid 754 cm3, aga kahesilindrilisel on jõudu ja ka teatava huvitava eripäraga kähedat häält ikkagi küll ja veel.
Disainiga on nähtud vaeva. Torusõrestikraam on miskipärast küll värvitud ilmetult mustaks, aga leedlaternad, kõrge ja lai juhtraud, topeltketastega esipidur, jämedate kuldsete torudega esihark, 1,5-kohaline väike sadul, eriti õhuline tagaosa ning Traili traatkodaratega veljed (ees 19, taga 17 tolli), pisike laternavoolund, hambulise mustriga Pirelli rehvid ja kahe toruga kõrgele tõstetud summuti tekitavad peatudes kohe huvilisi. „Tere! Kas pilti tohib teha?“
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 9, mai 2022
Kõik selle ajakirja lood