BMW R18 reisiversioon lisanimega Transcontinental on pigem kunstiteos kui mugav ja praktiline kaherattaline sõitmiseks maailma lõppu ja tagasi. Miks siis nii?
Kõigi aegade suurima töömahu (1802 cm3) ning arhailise õli-õhkjahutuse ja OHV-klapiajamiga boksermootoriga BMW R18 veeres paar aastat tagasi tsiklipoodidesse üsna sarnasena 1936. aastast pärit esiisaga BMW R5. Tohutu suur ja ilus mootor minimalistlikus veermikus oli äge vaatepilt, ja on seda siiani. Lisaks on R18 ka sõitmiseks igati eriline, aga praktilisusega pole lood muidugi kiita.
Seda viga tõttas BMW kohe muidugi parandama ning nüüdseks on R18 versioone neli. Lisaks ühekohalisele elementaartsiklile leiab valikust tuuleklaasi ja suurema sadulaga Classicu, tagakohvritega B (Bagger) ja reisimiseks sobiva Transcontinentali.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2022
Kõik selle ajakirja lood