Soodsad elektriautod jäid suures rohepöördetuhinas veidike tagaplaanile ning nende vähestegi tootmine lõpetati peagi. Mäletate Volkswagen e-up!, Škoda versioon samast autost ja ka Renault Zoe. Nüüd on aru saadud, et see võis viga olla ja seda nišši püüabki Citroën ë-C3-ga täita.
Küll oleks olnud intrigeeriv, kui saanuks vaest Citroëni testida keset arktilist talve, aga mis sa teed, kui nädalate kaupa on õues kesine jaanipäev. Võib olla ongi nii parem, sest selline keskmine nullilähedane temperatuur on Eestis tegelikult tavalisem kui krõbe külm.
Esimene asi, mis demoautoks olnud soodsaima You-paketiga C3 istudes kohe silma jääb, on suure keskekraani puudumine. Jah, seal tõesti on ainult telefonihoidik, mis küll on keskmisest veidike targem ja saab NFC abil aru, kui dokki pannakse nutiseade, kus Citroëni rakendus olemas. Kallimatel pakettidel saab (õnneks?) ka ekraani lisada.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
![](https://geenius.ee/app/uploads/2025/02/9108feb42fca165533f21a5d4ec2786c.jpg)
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 3, veeburar 2025
Kõik selle ajakirja lood