KGM-i, endise Ssangyongi elektriauto Torres EVX ahvatleb suure aku ja madala hinnaga. Kuidas on sõiduomadused ja kasutusmugavus?
KGM peab oma tausta oluliseks: nimi on meile veel võõras, kuid Ssangyongi järglasena soovitakse eristuda võimsa lainena saabuvatest Hiina elektriautodest. Meile jõuab Torres EVX enamikust neist varem, kuid paljudel teistel Euroopa turgudel müüakse juba kümmekonda Hiina marki.
Visuaalselt erineb Torres nii Hiina kui ka kõikidest teistest autodest. Huvitav on see, et kuigi paljud detailid tulevad ette Jeepilt, Fordilt ja veel mõnelt kolmandaltki margilt, näeb tervik välja küll omapärane, aga pigem atraktiivne ja ehk isegi ilus, mitte veider nagu paljud vanemad Ssangyongid. Kes tähelepanelikumalt vaatab, leiab mõnestki kohast Lõuna-Korea lipu motiivi. Kui ei leia, otsige näiteks eesmise registrimärgi kõrval olevatelt tumedatelt plastruutudelt.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 6, aprill 2024
Kõik selle ajakirja lood