Porsche Taycani disain, kiirus ja sõiduomadused olid algusest peale vaimustavad, mudeliuuendus lisas kõige rohkem seda, mida elektriautol ikka vaja läheb: efektiivsust, sõiduulatust ja laadimiskiirust.
Porsche elektriauto turule jõudes kostis õhkamisi, et „Nüüd on elektriauto valmis saanud” ja et rohkem polegi nagu midagi tahta. Eks ta ole, isegi ratsionaalsele eestlasele meeldis Taycan, nii et see valiti aasta autoks, ning jõukam elektriautofänn ostis sageli just Porsche, mitte Tesla.
Nüüdne mudeliuuendus ei muutnud väliselt peaaegu midagi, veidi teistsugused on esituled, uued veljed, teise tooniga embleemid. Kuid muutusid mootorid, akud ja energiahaldussüsteem, mis toob kaasa selle, et niigi tipp-topp sõiduulatus sai veelgi lisa ning nüüd võistleb Taycani laadevälp juba paljude sisepõlemismootorite tankevälbaga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.