Maailma noobleimat istmetega kaubikut, V-klassi Mercedes-Benzi, kohendati pisut etemaks viimast korda, kuid töö tehti üle nurga. Ehk seetõttu, et tõelisi konkurente pole sel siiani ja peagi saab valmis ka mantlipärija?
Luksuslike 6–8-kohaliste mahtautode kuningas on viimased 10 aastat olnud Vito-kaubiku nooblimaks vuntsitud sõsar V-klassi Mercedes ning ühtki arvestatavat konkurenti pole sellele tekkinud siiani.
Millise auto telliksid sõidutama mõnd äri- või poliitmaailma vägevate seltskonda, et külaliste ees häbi ei oleks? Multivani oma triikrauakuju ja niru 150 hj diisliga? Ei! Stellantise/Toyota Travelleri-Proace’i? Pole kuigi „preemium” ka tipmisel tasemel. Hyundai Staria? Väljast vahva, aga sisustus on pigem veider kui luksuslik. Lexus LM? Noh, võib-olla juba jah, kui asiaatlik disain ei ehmata …
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 8, aprill 2024
Kõik selle ajakirja lood