Toyota täiendab oma tarbesõidukite mudelirivi suure kaubiku Proace Maxiga. Pole mingi üllatus, et tegu on juba 18 aastat ehk alates 2006. aastast toodetud Stellantise kaubiku analoogiga.
Eks see oli aja küsimus, millal Toyota hakkab pakkuma vanast tuttavast Fiat Ducatost / Citroën Jumperist / Peugeot Boxerist / Opel Movanost oma versiooni. On ju täpselt sama tehtud väiksemate kaubikutega – need on Stellantise konstrueeritud ja toodetud autod, millele pannakse külge Toyota märk, muudetakse disaini, veel nipet-näpet ning hindu, ja valmis need ongi.
Vähemalt Baltikumis töötab see strateegia Toyota heaks väga hästi, sest väikekaubikute turul on segmenditi sõltuvalt riigist kätte saadud lausa 25–38-protsendiline osa. Euroopas on kaheksa aastaga jõutud kuueprotsendilise turuosani.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 18, september 2024
Kõik selle ajakirja lood