Toyota popiks kujunenud pisiautole tehti pärast nelja aastat facelift. Auto nägu kohendati siiski vaevumärgatavalt, uued tuuled puhuvad hoopis kapoti all ja sõitjateruumis.
Mullu jõudis üle veerand sajandi müügil olnud Yaris olulise teetähiseni, nimelt valmis 10 miljones auto. Oma segmendis ka Baltimaades kõige populaarsemaks valikuks osutunud väikeauto edumaad tahetakse nüüdseks kuklasse hingava Dacia Sandero ees kasvatada uuendustega, millest peamised leidsid aset sisemuses.
Olulisim on kahtlemata tavalise 1,5-liitrise bensiinimootori pensionile minek. Selle asemel saab nüüd valida sama mootori baasil arendatud 96 kW hübriidajami (Hybrid 130) ja väiksema Hybrid 115 süsteemi vahel. Auto kaalub jätkuvalt alla 1,2 tonni, kiirendusaeg „sajani” lühenes 9,2 sekundini.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veebruar 2024
Kõik selle ajakirja lood