Peugeot 3008 uue põlvkonna versioonidest toodi ajastule kohaselt esimesena välja E-3008. Mille poolest see elektriliste linnamaasturite tihedas konkurentsis esile tõuseb ja millised on puudujäägid?
Kuigi elektriautode valik läheb aina kirjumaks ning osta saab juba peaaegu kõike pisikesest linnaautost supersedaani ja tippklassi luksusautoni, käib kõige tihedam andmine ikka linnamaasturite klassis.
Uus E-3008 juhatab sisse Peugeot’ ühe viimase aja populaarseima mudeli uue põlvkonna, kus sisuliselt sama disaini ja kandmikuga on nii sisepõlemismootoriga kui ka elektriautod. Bensiinimootoriga mild-hybrid on küll juba hinnakirjas olemas (al. 32 600 eurost) ning sel on võimsust 100 kW (136 hj), aga sellega meil veel kogemus puudub, seega räägime elektriversioonist.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 7, aprill 2024
Kõik selle ajakirja lood