R-kastme saanud Volkswagen Tiguan sõidab rajumaltki, kui ootasime. Aga peaaegu sama raha eest saab juba Porsche Macani.
Vaatamata suhteliselt kõrgele vanusele on Tiguan endiselt oma klassi tipp. Ja nüüd jõudis müügile selle kiire versioon Tiguan R, mis sai Golf R-il, Arteon R-il ja paljudel sama grupi kiiretel autodel nähtud võimsa kaheliitrise mootori. Mis saaks valesti minna? Õnneks ei lähegi, sest ka kiirete autode konkurentsis on Tiguan R esikoha pretendent.
Volkswageni mootori 235 kW võimsusest ei jää üheski olukorras puudu ning sel on olemas veel mitu head abimeest, mis sõidule särtsu lisavad. See, et DSG-käigukast hästi töötab, pole uudis, kuid veel on Tiguanil nutikas nelikvedu, mis jagab jõudu peale esi- ja tagasilla ka tagarataste vahel; elektrooniline diferentsiaalilukk; sõidurežiimid, mis ka päriselt üksteisest erinevad; ning vedrustus, mis hiigelratastega prooviauto tõepoolest asfaldi külge kleepis.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 46, detsember 2021
Kõik selle ajakirja lood