BMW i3 jääb Euroopas sisepõlemismootorist ilma ja on nüüd täiesti elektriline

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

BMW otsustas i3 mudeli puhul loobuda bensiinimootorist, mille abil sai autos olevaid akusid laadida, ning edaspidi müüakse sõidukit Euroopas vaid elektrimootoriga.

Muutuse taga on uus 2019. aasta i3 mudel, mil on võrreldes eelneva versiooniga märksa pikem sõiduulatus, seega pole enam vaja bensiinimootorit, mis vahepeal akusid laeks. Siiski kaob see mudel valikust vaid Euroopas ning näiteks Põhja-Ameerikas ja Jaapanis jääb võimalus endiselt alles.

Võrreldes eelmise i3 mudeliga pakub uus mudel üle 50 kilomeetri rohkem sõiduulatust, kokku 260 kilomeetrit. Aku mahutavuseks on 42,2 kWh.

BMW esindaja tõdes ka fakti, et eurooplaste eelistused liiguvad järjest enam elektriautode poole.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.