Autod on võrreldes teiste transpordivahenditega teatud mõttes kordades praktilisemad, kuna nendega on võimalik transportida lisaks iseendale ja kaasreisijale enamasti veel kahte-kolme reisijat ning enamikel autodel on ka paarsada liitrit pagasiruumi.
Siiski on ka autodel oma piirangud ja kui sul pole just hiiglaslik maastur või kaubik, tuleb teatud asjade kaasa võtmiseks kasutada lisatarvikuid. Jutt käib muidugi katuseboksist, mida on näinud tõenäoliselt iga liikluses veidi silmi lahti hoidev inimene ning mis on praktilisust armastavate eestlaste seas ka üpris levinud.
Kuigi katusebokse seostatakse tihtipeale spordivarustusega, sobivad need tegelikult absoluutselt kõige veoks, mis muidu pagasiruumi ei mahuks. Tihtipeale vaadatakse katusebokside poole veidi kriitilise pilguga hinna tõttu. Inimesel on alateadvuses alati küsimus: kas asi, mille eest tuleb välja käia mõnisada eurot, toob ikka piisavalt väärtust?
Selle loogika järgi on asju tark osta, kuna mitte ainult ei pane see sind mõtlema ostetava, vaid ka olemasolevate asjade väärtuse peale. Keskmise sõiduauto pagasiruumi mahutavus jääb kuskile 400-600 liitri juurde. Näiteks Škoda Octavial on pagasiruumi mahtu 590 liitrit. Kui nüüd auto hinnale mõelda, tuleks enda jaoks selgeks teha, milline on antud mudeli puhul pagasiruumi mahutavuse väärtus.
Autoeksperdis on hetkel näiteks sooduspakkumisega müügil Thule Pacific 700 katuseboks, mille mahutavus on 430 liitrit ja kandevõime 50 kilogrammi. Seega mahutab ainuüksi katuseboks rohkem kui tavalise Volkswagen Golfi pagasiruum. Igaüks peab enda jaoks muidugi praktilisusele oma hinna ja väärtuse andma, kuid sedasi mõtlemine aitab ehk mõista, miks katuseboks võib olla palju targem investeering kui uue ja suurema auto muretsemine.