Esimesi märke saabuva talve kohta võis näha juba oktoobris ent ent detsembriga on saabunud Eestisse tõeline talve võlumaa. Diislikütusega sõitva auto omanikud peavad jälgima, kas nende autos on ikka talvine kütus sees. Kõigist Neste tanklatest leiad arktilist diislikütust, mis peab vastu ka karmimatele pakastele.
Neste Eesti turundusjuhi Risto Sülluste sõnul hakati talveks valmistuma juba sügisel, kui nn üleminekuperioodi kütus oli Neste tanklates kättesaadav juba oktoobrist alates. “Alates 1. detsembrist on aga kõigis jaamades müügil ka arktiline diislikütus, millega võib vastu minna ka kõige suuremale pakasele,” julgustab Sülluste.
Neste Futura diislikütus töötab tõrgeteta kuni -20 kraadi juures, suuremate pakaste saabumisel minnakse üle -32 kraadise külmataluvusega futura diislile. Kui kasutad Neste MY taastuvkütust, siis selle kütuse kasutajad muretsema ei pea, kuna Neste MY külmakindlus on aastaringselt -32 kraadi.
Kui klientidel on täpsemaid küsimusi kütuste külmakindluse kohta, siis saab neile Neste klienditeenindusest alati vastuse.
Enneta probleeme
Külmade saabumise eel on mõistlik üle vaadata, et lisaks külmakindlale diislikütusele oleks autos ka külmakindel klaasipesuvedelik. Tavaline vesi või suvine klaasipesuvedelik võib miinuskraadide saabudes külmuda – jääga aga klaasi ei puhasta. Pealegi võib külmunud klaasipesuvedelik paagi lõhki ajada, mis toob kaasa juba veidi suuremad remondikulud.
Kindlasti on soovitatav välja vahetada ka klaasipuhastid. Väsinud kojamehed ei puhasta klaasi enam korralikult, ent ajal, mil pimedust on niigi palju, on väga oluline hoida vaateväli võimalikult puhas.
Lõpetuseks kontrolli ka kütusefiltrit, sest ummistused filtrites on üks sagedasemaid põhjuseid, miks mootor hakkab tõrkuma, kui temperatuur langeb alla 0 kraadi.