Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kergemat-väiksemat M-autot ootas turg pikisilmi, sest M3/M4/M5 kosusid iga mudelivahetusega tublisti. 2. seeria kupee põhjal loodud M2 tabas seega naelapea pihta: väikseim-kergeim M-auto, peaaegu sama kiire kui M3/M4, neist odavam ning – üllatus-üllatus – parem! Viimast arvamust väljendasid paljud autoajakirjanikud.
Algses versioonis (2015–2018) tuli M2 370hobujõulisena, mis tähendas kolmeliitrist turbomootorit ja 4,3sekundilist kiirendusaega. Kui esimestele mudelitele lubati tühimassi alla pooleteise tonni piiri, siis paremini varustatult ja eriti veel mudeliuuenduse järel tuli kaalu 100–200 kilo juurde. Entusiastide rõõmuks säilis topeltsiduriga automaatkasti kõrval klassikaline manuaal, mida leidub üksjagu ka järelturul.
Probleemid jahutusega
BMW M2 versioonid eristuvad siiski peamiselt mootori poolest, kuid siingi pole määravaim hilisema 411 hj mudeli M2 Competition (2018–2021) lisavõimsus. Nimelt kasutati sel S55-mootorit, samas kui varasemal M2-l N55-mootorit. Maakeeles tähendab see, et M2 Competition sai n-ö päris M-mootori, antud juhul mudeleilt M3/M4, samas kui algne M2 kasutas tava-BMW-delt tuntud jõuallikat, kuigi mõlemad olid kolmeliitrised R-6-d.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 13, juuli 2023
Kõik selle ajakirja lood