BMW E30 on üks neid autosid, mida armastatakse nii originaalse kui ka ümberehitatuna. Kõik neist siiski ajakirjadesse ei jõua, kuid DTM-i omaaegse võistlusauto Märjamaal valminud koopia siiski – kusjuures välismaistesse enne kui Autolehte. Miks ka mitte, sest auto on silmatorkav, terviklikult läbi mõeldud tehnikaga ja teostatud kvaliteetselt. Seda kõike tegi kõigest poole aastaga 21-aastane noormees!
Männik asus auto kallal tõsiselt tööle mullu sügisel ja veebruaris oli auto valmis. „Täpselt 1. märtsil sai sõitma minna,” lausub ta, viidates võimalusele kasutada alates märtsist suverehve. Talvel ja eriti ka vihmaga poolslikkrehvidega auto ei sõida. Küll aga suvel, ja siis nii tänaval kui ka ringrajal, sest ringrajasõiduhuvi Männiku nii kaugele viiski.
Et kõik ausalt ära rääkida, tuleks alustada sellest, et BMW võidutses Saksa turismiautode võidusõidusarjas DTM-i mudeliga M3 – nii 1987. kui ka 1989. aasta hooajal. Kuna igal 20-aastasel ei pruugi ehtsat E30 M3-i garaažis leiduda, läks alusmaterjalina käiku tavalisem 320i. Selle eripäraga, et suure osa elust Lõuna-Prantsusmaal veetnud auto oli säilinud ülihästi ja põhja alt lausa roostevaba.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2024
Kõik selle ajakirja lood