Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Esimese põlve Bentley Continental GT ja selle sõsarad, kabriolett GTC ning sedaan Flying Spur, on järelturu ühed suuremad hinnaüllatajad. Uuena 160 000 eurot (+lisad) maksnud auto saab praegu kätte 30 000 või puhuti kõigest 20 000 euro eest!
Mõistagi kehtib luksusautode rusikareegel „Odav osta, kallis pidada” ka Bentley puhul, sest varuosa ja/või selle vahetus võib osutuda hirmkalliks. Siiski leidub teatud puhkudel ka alternatiive, mis annavad omaniku rahakotile natukegi puhkust.
Sugulus Phaetoniga aitab
Uuena oli Continental GT mõneti vastuoluline, sest see oli esimene Bentley, mis töötati välja täielikult Volkswageni kontrolli all ning tagatipuks ka Volkswageni ühe mudeli derivaadina. Jutt on mõistagi Phaetonist, mille tippversioonil oli sama 6-liitrine W-12 – tõsi, erinevalt Bentleyst turbodeta.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 22, november 2023
Kõik selle ajakirja lood