Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Auto eksklusiivsust ja käsitöönduslikku tausta arvestades on säärane hind mõistagi jabur. Isegi prillikivide eest küsitav summa on uue Škoda Octavia tasemel. Selliste luksusautode puhul on alati kombeks resümeerida, et neid on „odav osta, hirmkallis pidada”, kuid siinkohal võib sajandilõpu Bentley positiivselt üllatada. Õigesti ostes võib selle pidamiskulu osutuda üllatavalt mõistlikuks.
Esimene turbolaadimisega Bentley kandis nime Mulsanne Turbo (1982) ja selle võimsus kasvas tänu ülelaadimisele 50%: 200-lt 300 hobujõuni. Järgmine samm oligi Turbo R (1985), mille 6,75-liitrist mootorit muudeti vähe, kuid veermikku rohkem. R mudeliindeksis viitab teelpüsivusele (ingl k roadholding) ehk Bentley Mulsanne’iga võrreldes tublisti timmitud veermikule.
Krapsakas ja hästi juhitav
Rolls-Royce pole teadupärast kunagi olnud sportlik, kuid Bentley küll – ammusel sõjaeelsel aal. Nüüd astuti viimaks sammuke tagasi spordi suunas ning varustati sedaan palju jäigema vedrustuse, raskema rooli ning madalama profiiliga rehvidega. See tähendas, et peale krapsaka kiirendusvõime – 2,5-tonnine sedaan tegi „sada” paigalt umbes seitsme sekundiga! – oli tagatud ka juhitavus, mida omaaegne autoajakirjandus üksmeelselt kiitis.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.