Rubriiki toetab
- Vali kasutatud või uus auto Autoportaalist!
- Võrdle pakkumisi kuumaksu järgi
- Lisa kuulutus TASUTA
Kuuenda põlvkonna 7. seeria sai servani täis tipptehnoloogiat, luksuslikke materjale ja muud, mida esindusautolt oodatakse. BMW on eristunud konkurentidest, panustades eelkõige dünaamikale ning soovides pakkuda juhile sportlikumat ja kaasahaaravamat sõiduelamust.
Erandiks pole seegi mudel, mis teenib sõiduomaduste eest palju kiitust. Populaarsuselt jäi see mudel aga ikkagi põhirivaali, Mercedes-Benzi S-klassi varju.
Rohkelt ruumi ja luksust
7. seeria oli BMW esimene mudel, mis võttis kasutusele uue CLAR-i (cluster architecture) platvormi, mille puhul kombineeriti moodsaid materjale, nagu süsinikuga tugevdatud plasti (CFRP), terast ja alumiiniumi. Tänu sellele viidi raskuskese madalamale, kere sai varasemast jäigem ja eelkäijaga võrreldes keskmiselt 40 kg kergem. Aga näiteks 750 Li xDrive’i tühimass on eelmise põlvkonna omast lausa 145 kg võrra väiksem.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veeburar 2025
Kõik selle ajakirja lood