Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Mida aeg edasi, seda rohkem saab kinnitust, et Dacia on Renault’ omandusse minekult koore riisunud. Paljudel autodel järele proovitud, teiste kulul välja töötatud tehnika ning Renault’ esindustega kombineeritud hooldus- ja müügivõrgustik on aidanud Dacial teha taskukohaseid, asjalikke ja edukaid autosid.
Duster on neist Eestis müüduim. Tarbija ootustele ja vajadustele vastav lihtne sõiduk oli see algusest peale. Sama iseloom on säilinud ka ligi kaheksa aastat hiljem müügile jõudnud autol.
Nii esimese kui teise põlve Duster ehitati samale, Nissani-Renault’ liidu B0 platvormile ja auto püsis väliselt peaaegu sama suurena ning sarnase välimusega 2023. aastani. Siiski on teise põlvkonna autol kõik kerepaneelid uued ja sõiduomadused ning varustus tegid hüppe edasi. Segmendi madalaim hind on jätkuvalt trump, kusjuures Dacia puhul ei ole sõnal „odav” enam nii negatiivset mekki, kui oli kunagi.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 23, detsember 2024
Kõik selle ajakirja lood